lunes, 26 de julio de 2010

FAIG 11 ANYS

Dia 15 de Juiol vaig fer 11 anys. Van venir n'Ana, na Lorena i na Maria, van arribar damunt les set vam nedar i van quedar a dormir ho vam pasar molt be. El vespre n'Ana i na Lorena no es podien dormir, jo per la nit estava xerrant tota sola mentres dormia.
Dia 16 de Juiol ens van aixecar i ens vam anar al poli amb una coca cada una per la meva festa.A la una ens vam anar del poli na Nuria, na Lorena, n'Ana, na Maria i jo, alla mos vam trobar tots na Berta, n'Aina,na Maria Pons i totes les del poli i ens vam anar cap a "Sa Tanca" alla va venir na Nuria Gallostra i na Paula. Vam nedar i després vam dinar de macarrons, pexugues rebussades i CREPS DE XOCOLATI, mmmm que bons que son!!. Per la tarda vam tornar a nedar a n´es safreix i vam fer sa bereneta d´una coca amb una foto de neula de totes ses amigues, vaig bufar les 11 espelmes i ens la vam menjar. A les set s´en van anar i a les vuit i mitja van venir la familia i els amics i vam fer una gran festa fins les dues de la matinada.

No hay comentarios:

Publicar un comentario