martes, 17 de agosto de 2010

HA NASCUT EN MIQUEL!!!!!!!!!

Dia 4 d´agost va neixer en Miquel, el meu cosí, el germà d´en Pere. Va pessar 3,400 Kg. i com venia de cul a n´Irene, sa meva tia li van tenir que fer sa cesarea, ufff. Peró estan els dos perfectes. En Pere li dea a tothom que posessin en Miquel enterra, ell ho diu així -TITEL TERA-,perque es pensava que ja podria jugar amb ell, ji ji ji, encara li queda. Jo el vaig agafar amb braços, es mes petitó!!!! que xato que es!!!!! Aqui us deix ses primeres fotos que li hem fet.

2 comentarios:

  1. Ep!!!! quina feinada q eu fet Miriam!!! vengali fotos noves! mola molt.

    Te dixaria comentaris a cada una deses entrades noves pero no acabaria mai ;) Molt be xula.

    Avam si abans de que s'acabi s'estiu en Pere torna a dormir a sa Tanca amb tu un altre dia (per ses Festes de Sant Lluis ? ho podem xerrar).

    Vagi bé!!!

    ResponderEliminar
  2. Miriam
    Gracies Jose m'encante que me escriguin cosa jejeje dew.

    ResponderEliminar